Today

Idag vaknade jag och Rebecca upp hos våran andra famlij i Edsvalla. Vi myste lite och blev sedan hämtade av Anders, för att göra oss iordning och åka in till stan. Efter några timmars vandrande så åkte vi hem. Dock kom jag hem med ett par nya converse. Mina dröm-convisar. USA-Converse, dom är så otroligt snygga. Och jag har dreglat över dom i över ett halvår snart. Men aldrig sett dom någonstans. Nu är dom hur som helst mina, och jag älskar dom verkligen.
Nu senare under kvällen tog jag och Rebecca oss en promenad till herrhagen och gick runt lite. Precis lite galet skrik här och där var vad vi bjöd på. Jag och min Bästa vän! Nu ligger jag i sängen och har precis kollat klart på BigBrother. Ni får säga vad ni vill, men jag finner det roande. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback