Stand out in a crowd.

And I wish you could give me the cold shoulder
And I wish you could still give me a hard time
And I wish I could still wish it was over
But even if wishing is a waste of time
Even if I never cross your mind
Jag har överlevt den tredje dagen utav 4 veckor. Imorse var jag så trött att jag knappt kunde kliva upp ur sängen. Och det har nog med att göra hur trött jag var igårkväll. Somnade ifrån allt. Så jag behövde väl ganska mycket sömn, och det får man inte om man går upp 7:00 tyvärr.. Men ikväll blir det nog att lägga sig aningens tidigare. Alltså inom en timme, och jag skall hinna hoppa in i duschen, smörja in mig i all världens salvor och oljor. Jag måste också klämma in att checka så att allt är på plats inför imorgon. Och dessutom är det ju hockey imorgon. Jag kan inte säga att jag är överväldigad, då imorgon är en speciell dag för oss alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback