Spring. Baby, spring.

Vårsolen sken rätt in i mina ögon, hela dagen idag. Och jag kan inte säga att det är annat än underbart. Mina favorit årstider är ju höst och vår. (hela es-säsongen egentligen..) Hur som helst, jag och Rebecca knöt på oss våra converse och åkte in till stan, där väntade en gosig promenad och vi köpte även en varsin Twister. Det kändes som det var evigheter sedan!

Vi mötte även upp Ida efter några timmar. Så hon vandrade med oss runt hela staden. Det var väldigt mysigt om ni frågar mig.
Just nu sitter jag och inväntar lite food, för att sedan bättra på sminket och glida iväg till hockeyn. Dock har jag en mensvärk som jag hoppas försvinner inom kort. Varsågod för all information ni bad om.
Nu har jag verkligen inte tid med er. Ursäkta min otrevlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback