Söndagsmys #2

I lördags som sagt så åkte jag hem till min moster och sov där. Vi myste på kvällen, kollade dessutom på jägarna 2. Den var till min förvåning ganska bra. Dock såg jag inte hela, då mina ögon sved eftersom jag var så trött. Men jag ska nog ladda ned Jägarna, och sedan se om tvåan.



Hur som helst, söndagsmorgonen kom. Och vi gjorde oss iordning, kollade på gladiatorerna som vi missade under kvällens gång då vi kollade på melodifestivalen. (skräll att jag ska klämma in allt i efterhand, typiskt mig.) När vi var klara och redo att åka, så far jag, Mats och Elina iväg för att plocka upp Ida och senare till Mariebergsskogen för att åka skridskor. Dock gick jag och Ida på en fotopromenad längs vassen istället. Sedan gick vi upp i tornet och kollade och tog lite bilder. Sådan otrolig utsikt. Verkligen jättefin, över vattnet och alla söta små prickar som åkte skridskor. Det här gör jag mer än gärna om, med lite varmare kläder då också kanske.
När eftermiddagen kom, så knöt jag och Rebecca på oss skor och tog en powerwalk genom stan och runt hela sverige tror jag. Okej. Hoppas ni tror mig. Jag är ju trots allt en gladiatior....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback