Som du förtjänar

Godmorgon.
Jag har precis klivit ur duschen, och ligger nu i sängen och väntar på att jag ska orka gå och klä på mig, samt göra mig iordning. Runt ett-tiden åker jag in till stan för att fika med Linda och Caroline. Det var längesedan må jag säga.
Men gårdagen jämt lite kort då, jag och Rebecca far in till stan för att möta Amanda och Marie och Ida. Så skulle vi gå på bio. Men med beslutsvårigheter så gick vi och åt på kebabhouse istället! Mycket trevligt, mycket trevligt. Klockan drog iväg, vi gick runt lite. Men tillslut skulle våra kära vänner fara hem till kristinehamn. Spontana som vi är (jag och Rebecca), så följde vi med. Fram och tillbaka. Yes, det låter precis som någonting jag och Rebecca gör, bara för att.
Nu skall jag pallra mig upp ur sängen (som både jag och alla mina andra vänner älskar, tro mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback