När jag behöver det som mest fast minst.

Jag behöver dig. Det jag behöver minst är att någon annan behöver dig som jag.


Klockan rullar över halv fem och jag har precis bytt om till pjamas och lagt mig i sängen för att vila lite innan hockeyn. Då vi (5-årsgruppen på dagis samt några fröknar) har varit i bryngfjorden. Alltså en slalombacke, med pulkabacke bredvid. Vi var där hela förmiddagen, tiden bara rann iväg. Men kul hade vi iallafall, skrattade ordentligt som jag inte gjort på länge. Man känner sig verkligen som ett barn när man åker pulka.
Hur som helst, inom en timme skall jag hinna vila, göra mig iordning, trippa iväg till bussen för att beskåda mina hjältar som möter Brynäs ikväll. Ikväll tar vi 3 poäng och visar allt. Jag har inte så mycket mer att säga förutom att glädjeruset jag har i kroppen pga att jag ser 3 poäng framför mig, är helt otroligt.

Kommentarer
L säger:

du är bra du, min vackra!

2012-02-17 | 20:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback