Kindergarden

Jag tycker verkligen om min praktikplats. Den är helt underbar, barnen är hur roliga som helst och personalen är verkligen jätte bra! Nu är jag inne på min andra vecka, och det har redan gått halva veckan. Kan ni tänka er hur fort tiden bara rinner iväg? Hur som helst, dagen har varit precis som alla andra. Dock har jag varit aningen tröttare. Men det är bara att ändra på, genom att gå och lägga sig tidigare. Just nu sitter jag här, med hur mycket kreativitet som helst. Jag saknar att kunna springa ut med kameran och fota som en galning. (den har gått och blivit skadad. i huvudet.)
Så jag ska börja skriva av mig allt jag känner. Liksom alla andra kvällar. Jag tackar alla block i världen.
Jag känner mig fruktansvärt snygg när jag är där och rotar i utklädnings-kläderna!

Kommentarer
Lovisa säger:

asså du är ju så sjukt jävla snygg?!??!?"?!?!?!

2012-02-12 | 11:05:00
Bloggadress: http://lovisasand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback