Karlstads Mästarlag.

Efter en vinst i världens bästa Arena, med världens bästa folk. Så sitter jag nu, väldigt nöjd, i min säng och ska snart sätta på Jönsson-Ligan. Hur länge sedan var det inte?! Och jag kan inte ens förklara hur det känns i kroppen just nu, allt dåligt är igång, men vinsten tar över. Meyers första mål i Färjestad, det blev av ikväll. Stort grattis. Hjärta dig.
Sedan träffade jag även mina fina stockholmisare på matchen, som jag inte sett på år och dagar. Jag menar, jag mår. Jag mår så bra. Det blev ett väldigt ovärt inlägg, förut om klubben. Men vi är. Förevigt. Bäst. I. Sverige.

Kommentarer
Elli säger:

<3

2012-03-01 | 02:53:43
Bloggadress: http://ellinorakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback