Jag hoppas jag är tillräcklig för dig. Du är värd mer än bara det här.

Jag har världens klump i magen som vägrar att ge med sig. Vrider och vänder på mig hela tiden, vill bara att den skall försvinna. Den är så obehaglig. Jag hatar att vara såhär.



Idag åker min bästa vän bort till på lördag. Låt mig överleva, snälla. Jag får väl underhålla mig bäst jag kan. Det är ju borta match imorgon, så får väl ordna så jag kan se den någonstans. Det vore ju guld värt.
Men nu skall jag nog börja städa mitt hemska rum, det är verkligen a mess just nu. Vill knappt vara här inne, och då är det ju ganska illa. Lite senare skall jag möta upp Rebecca, för att gå och äta hos mormor och morfar, mysigt! Sedan vinka av henne. Ännu senare kanske jag skall möta upp någon vänlig själv, vi får se hur det blir med det. Är ganska död idag. Så endast blir det promenad, eller städa och sova. Och sedan tycka synd om mig själv, som vanligt!

Kommentarer
Moster säger:

Här kan du se matchen?

Puss puss

2012-02-29 | 13:54:35
Emelie säger:

JAG ÄLSKAR DIG MED!

2012-02-29 | 22:41:15
Bloggadress: http://fancyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback