Hope and faith.

Angående morgondagen. Imorgon är det en dag då vi alla sänker huvudet och låter världen visa oss hur det är att känna hur en saknad så stor påverkar oss. Imorgon för 3 år sedan, gick en av mina vänner bort. Han kämpade länge mot den mest hemska sjukdomen som existerar, Cancer. Livet drogs undan alldeles för tidigt. Han hann tyvärr inte leva sitt liv fullt ut. Men gjorde det bästa av situationen när han var vid liv. Om ord kunde få tillbaka honom, vem hade inte suttit och skrivit eller pratat ända tills hans stod här bredvid oss igen. Det går inte att kämpa emot tårarna, jag låter dom rinna, precis hur dom vill. Över hela ansiktet. Men jag hoppas han har det finare nu, att det inte gör ont.
Jag tänker på dig, varje dag.

Kommentarer
Mirris säger:

jag är säker på att han sitter där och tittar ner på sina unerbara vänner. Jag finns alltid om det är något vet du<3

2012-02-02 | 18:05:53
Bloggadress: http://www.nattstad.se/MFES

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback