Girly things.

Dagens vill ha: Pussar i massor.
Dagens klädsel: Mönstrade leggins (svartvita), långt svart linne, svart huvtröja. Too much black…
Dagens smink: No makeup.
Dagens frisyr: Ofixat, i en boll. Vill säga, väldigt lockigt.
Dagens händelse: Jag trodde jag såg min vän Lisa-Mari, som då är vacker och mörkhyad. På andra sidan mitticity. Så jag skriker: LISA-MARI. NEGER! Inser, att det inte är hon.. Resten är historia…
Dagens låt: Where’d you go – Fort minor.
Dagens planer: Dom var att gå till praktiken, strosa runt på stan, samt städa.
Dagens saknad: Fler än bara en.
Dagens dummaste: Måste vara händelsen i mitticity..
Dagens sjuka: Min impulsivitet.
Dagens drog: Min telefon.
Dagens kram: Alla kramar på dagis.
Dagens puss: Man får ju några på dagis då och då. Jag passar på att ge slängkyssar tillbaka!
Dagens humör: Riktigt glad, men lite trött. Nu under kvällen, mindre bra och mer irriterad.
Dagens ord: Tro det eller ej, jag har blivit skadad. Ordet får bli. LOL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback