Dear Grandfather

Klockan nio klev jag upp ur sängen för att göra mig iordning, då jag skulle iväg för att klippa mig klockan 10:00. Men då ringer telefonen och min frisör är tyvärr sjuk. Så det blir klippning på torsdag istället.
Jag blev hämtad av mormor och morfar för att åka med till Bergvik. Vi handlade det vi skulle, då jag och morfar hade bestämt oss för att baka bullar under sportlovet. Och denna dag fick bli första dagen. Så just nu doftar det gott i köket, och jag borde väl gå dit och kolla läget.
Jag ville bara påminna er om att jag har världens bästa morfar. Ta hand om eran mormor och morfar, ni som inte har några. Ta hand om dom, som är som era egna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback