Be strong. Don't answer.

Gårdagen var full av glädje må jag säga er. Som sagt så bakade jag bullar med morfar, det var super mysigt. Samt åt middag. Sedan begav jag mig hemmåt för att åka in till stan, där Sofia väntade otåligt i 3-butiken. Vi gick vidare och kollade runt, pratade om allt vi missat under tiden vi varit isär. Tiden gick fort och hon åkte hem, då jag och min mamma skulle iväg och kolla på en lägenhet. Som jag verkligen hoppas, blir våran. För den var mycket mysigare än den vi har nu! Och då blir jag även granne med Emelie (igen).
Klockan åtta befann jag mig i emelies hem där det fanns en annan godhjärtat själ, även kallad Rebecca. Vi kollade på film (skräckfilm). Jag var en hel del ganska väldigt, läs jävligt. Döende av trötthet, som tur var. Så jag kollade inte så mycket, men den var väldigt knepig. Och jag menar, hur logiskt är det att ett spädbarn mördar över 20 personer? .... Precis.
Men under kvällens gång tittade vi även på BigBrother. Vad vore vi utan BB-kvällar nu för tiden? Jag vet, jag vet.. Man skall egentligen hata det men.. Jag kan inte låta bli.
Kvällen avslutades med lite prat och mys. Sedan tog vi bussen hem till ghettot. Där jag befinner mig nu, nyvaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback