Alkajda.

Efter en ganska lång och seg dag, sitter jag äntligen här, nyduschad och fräsch. Det måste vara bästa känslan. Eller nej, efter ett oslagbart sm-guld och allt som hör där till. Hur som helst, direkt efter praktiken åkte jag in till stan för att möta upp Ida. Vi strosade runt lite, kollade på lite inredningsprylar och drömde oss bort i lägenheter med högt i tak, stora fönster och inrett enligt våra planer. Klockan rann iväg och vi småsprang till torget för att bege oss hem. Där väntade köket på oss två kvinnor. (kan inte förstå att jag nyss skrev det där?!) Vi gjorde iordning en liten middag, för att sedan vara mätta och belåtna samt lägga oss och mysa framför Glee. Men när jag skulle fundera på hemväg så bestämde jag mig för att ta en promenad hem. Det jag inte visste, var att det var snudd på snöstorm ute. Men det var väl en trevlig överasskining. Jag är iallafall hemma säker. Med en turban på skallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback