21:40

Just nu ligger jag med en katt på bröstet och kollar på spårlöst med Rebecca och Elina. Alltid lika spännande.
Jag hade tänkt att skriva om min händelserika helg men väljer att göra det imorgon. Då jag skriver detta inlägg från mobilen. Då lär det ta ganska lång tid! Men idag iallafall så åkte jag och rebecca hem till moster för att sova här. Världens mysigaste ställe, speciellt om man behöver komma bort från allt och koppla av.
Imorgon drar praktiken igång igen. Väldigt skönt, eftersom jag gillar stället och människorna.
Nu ska jag fortsätta gosa med Kattis.


Kommentarer
Moster säger:

det är alltid lika trevligt och mysigt när ni kommer hit... skönt att ni fortfarande vill komma till mig <3

2012-02-08 | 08:45:40
Jonna säger:

Vi vill alltid komma till er.. Oavsett. Och kommer alltid vilja! <3

2012-02-08 | 17:22:08
Bloggadress: http://charlestown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback