Jag försöker vara stark, tills den dagen då jag vet att du är här.

Dagens låt: Uncover - Zara Larsson & I Am Me - Willow Smith.
Dagens klädsel: Myskläder för hela slanten.
Dagens frisyr: Utsläppt och äckligt, nu: Utsläppt, nytvättat därav lockarna.
Dagens make up: Nothing (är inte tjejen med smink).
Dagens dricka: Snudd på ingenting.
Dagens mat: Lasagne
Dagens godis: Lite choklad i förmiddags faktiskt (lördag).
Dagens film: Ingen film, än.
Dagens tidning: -
Dagens vän: Mattias Svelander.
Dagens person: Nu tänker jag en hel del på Martin, faktiskt.
Dagens vill ha: Jag vill ha honom här.
Dagens saknad: Färjestad Bollklubb.
Dagens köp: Julklappar tillsammans med min pappa.
Dagens bästa: Måtte det vara skype.
Dagens sämsta: Att Rebecca for hem då hennes rygg gick i sönder, som vanligt.
Dagens internetsida: www.youtube.com
Dagens beroende: Musik för hela slanten, verkligen.
Dagens roligaste: Min pappa... 
Dagens blogg: -
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback