Ystad 1 september.

Den första september 2012, smäller det igen. Då vankas det gala i Ystad som allas (sveriges) vår egen Armand Krajnc har skapat. Detta blev aktuellt för ett ganska bra tag sedan (för min del), men nu är allt klappat och klart. Jag beger mig tillsammans med min moder ned till södra sverige. I bilen jag far ned i åker jag tillsammans med Kamran och hans boxare, hoppas på intressant resa. Det enda jag vet om denna fighter är att jag gör sin debutmatch i Ystad. Med alla tummar samt tår, knytna hårt, hoppas jag att helgen kommer att ge mig ännu mer inspiration. 
 
Sedan har vi ju Oscar Ahlin, som skall gå match där nere. Den matchen ser jag nästan mest fram emot att se. Då jag tycker om Oscars sätt att boxa, samt han själv som person. Jag har sett hans debutmatch här i Karlstad, men missade dock hans andra match han gjorde senast i Ystad. Hans rec är 2 vinster, varav 2 KO (knock out). Jag hoppas på en värdig vinst nu, i Ystad. Så, låt oss hålla tummar och tår för denna man. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback