Om kärleken väntar för länge, kan väggen få vänta på din hjärna. - Joakim Berg.

Som jag längtat efter denna dag, 8:onde augusti. Idag beger jag och Emelie oss iväg mot Göteborg, fina Göteborg. Väl där skall vi ta dagarna som dom kommer tillsammans med sol, bad och promenader längs kullerstensgator. Med sandkornspromenader och stänkade saltvatten skall vi gå också. Om jag får/hinner med så skall jag träna lite boxning också (återstår att se). Sedan bara fånga varenda liten sekund genom våra olika linser. Vi är då kameratokiga båda två, så det blir mer bilder än text, självklart. Tackar för mig, vi hörs och ses om några dagar.
 
Detta var när vi befann oss i Göteborg med föräldrarna förra året. Detta året, åker vi helt själva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback