If I drown tonight, bring me back to life.

Jag är då hemkommen från Göteborg, tyvärr. Där spenderade jag all min tid med Emelie, som sagt. Vi har haft det bättre än ni någonsin kan ana. Jag är några tusen fattigare, men vad gör det? Hur som haver så glömde jag (puckot) mitt minneskort till kameran, så det är Emelie som står för bilderna. Men jag hade tänkt bjuda på några från min telefon, jag hoppas att det duger! 
 
Det vi har hunnit med är att åka till Vrångö (vårat absoluta favoritställe) för sol och bad samt en hel del glassätande. Vi har även varit på Frölunda Torg för att spendera pengar och träffa en vän till mig, mycket trevligt. Ena kvällen bestämde vi träff med Rickard (en vän genom Färjestad/twitter) som bor i Göteborg. Kvällen bjöd på subway, rödasten-häng och Delsjön, jag var mycket nöjd. Sedan har vi bara vandrat omkring i staden vi kallar för våran och lyssnat till underbar musik. 
 
Detta är då våran nya tradition, att åka till Göteborg varje sommar. Som man brukar säga: "En gång är en gång, två gånger är tradition." 
Så, detta har vi alltså börjat med. Jag och Emelie. Här kommer det ett par bilder och jag hoppas att ni inte skriker för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback