Destination: Sunne.

Med tanke på hur jag mår idag, så behöver jag verkligen bege mig mot Sunne där en European Trophy-match spelas, med mitt Färjestad. Jag beger mig dit tillsammans med Rickard och Elise. Jag hoppas på en händelserik match med mycket leenden och att jag åker därifrån nöjd. Med tanke på hur det svider i hjärtat av saknad just nu, så läker Färjestad det, då saknaden skriker efter laget jag älskar så innerligt. Låt detta gå vägen och få mig att le, snälla fina. 
 
Någonting jag vet kommer att svida till ordentligt i hjärta och vener, är att Martin inte kommer befinna sig på samma plats som jag. Ingen Martin Sevc 55, istället OKT55... Nej.. Han kommer inte snöra på sig skridskor som resten av laget, för att sedan spela som han kan. Han kommer heller inte kunna le åt oss, inte längre. De källor jag har läst, så vill Skellefteå ha honom. Jag säger bara: Nej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback