Where are we?

Jag kanske inte borda haka upp mig på saker och ting som inte kommer förändras hur mycket jag än försöker. Vissa saker ändras med tiden, utan att du kan göra ett skit åt det. Att få ord kastade i ansiktet kan skada så mycket mer, än att skada sig själv på ett brutalt sätt. Det är nog det värsta med alla dessa tider. Att få en massa ord tillbaka, man aldrig trodde att ögonen skulle få rulla runt över. Av just vissa människor skapas en extrem smärta. En smärta som inte går att beskriva, mer än att nålar i nacken är massage jämfört med det här. Att slag, över hela ansiktet är en lätt smekning över kinden jämfört med det här. Att ord är det värsta jag vet, det har jag vetat länge. Men att ord skadar så djupt, det är någonting man blir påmind om ibland. I mitt fall, för ofta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback