Through the silence.

Just i denna stund är träningsvärken här och hälsar på. Så jag är lite segare än vad jag var igår. Men jag körde 3 pass, och är nöjd. Blir bara ett kort styrke pass hemma idag, för jag hinner inget mer. Skulle egentligen varit ut på en löprunda, men i detta väder och allt sådant, så skippar jag ta mig fan det idag. Men som jag redan har berättat så skall jag runt två-tiden möta upp min kära vän Magdalena, som jag inte träffar allt för ofta. Vi får se vad vädret visar och vad vi hittar på. Som jag saknar henne, verkligen.

 

Senare under kvällen, så skall jag iväg med min klass för att ha en grill-kväll på Orrholmen. Jag hoppas det blir riktigt fint och att vi har roligt. Man vet ju aldrig vad som kan hända. Och speciellt inte ikväll (jag svarar på eran fråga: Ja.). Men hur som helst, nu skall jag rycka upp mig och träna lite (mycket).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback