List.

Dagens låt: Katy MCAllister-Seriously
Dagens klädsel: Jeans, och min gröna Färjestad tjocktröja. (enbart för att jag visar min kärlek, oavsett)
Dagens frisyr: En toffs, mitt på bakhuvudet.
Dagens make up: Fondation, puder och mascara.
Dagens dricka: Kolsyrat vatten.
Dagens mat: Ingenting än så länge, men matsedeln säger fisk.
Dagens godis: -
Dagens film: Jag får dra en, dagens jag vill se: SM-guld 2012, när den kommer ut.
Dagens tidning: NWT, vad annars?
Dagens vill ha: En vinst.
Dagens längtan: Påsklovet, samt finalen.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens bästa: Min bästavän.
Dagens sämsta: Folk som inte visar respekt, när man behöver det. Vi har inte åkt ur än, vi tar oss till final.
Dagens internetsida: Youtube.
Dagens beroende: Min telefon.
Dagens roligaste: Allt jag kommer ihåg ifrån lördagen.
Dagens blogg: http://fancyboom.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback