Långa nätter.

Gårdagen bestod av kära vänner och ett någorlunda väder. Det vill säga, jag och Rebecca begav oss in till stan för att kolla runt lite medan vi väntade på Anton och hans vän som skulle dra sig mot gymmet och köra lite blandad boxning. Och jag, som är intresserad ville följa med och se på. Riktigt underhållande, må jag säga. Jag fick åtminstonde skratta tills magen vred och vände sig. Tackar för det.

 

Fick även ett sms från min kära vän, Caroline. Som undrade om jag ville vara med och mysa med tjejerna, så det stod också på shemat. Klockan halv nio befann jag mig i hennes blåa hus med vita knutar och (mös) medan vi hadeEarthhour. Caroline hade någon kortlek med frågor och funderingar, som vi plockade fram. Som sagt, vi hade det supertrevligt. Jag och mina fina. 

Emelie Palm, min lilla ängel. Hon sov hos mig inatt då det skulle bli aldelles för sent att åka hem från Hagalund till Rud. Så vi myste ned oss i soffan framför en film och somnade i varsin ände. Och vaknade på morgonen med kisande ögon utav den förbannade solen. Okej, nu skall jag inte klaga när vädergudarna är på våran sida. Men snälla, varför så tidigt?Hur som helst, vi båda gjorde oss iordning inför dagen och för mig väntade hockeyn. Mer om den kommer senare. När jag torkat tårarna som kommer komma vilken sekund som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback