Joy.

Dagens låt: Some die young - Laleh
Dagens klädsel: Svarta jeans en grå tisha samt en benlee-väst över.
Dagens frisyr: Utsläppt samt plattat.
Dagens make up: Hör och häpna, jag har sminkat mig! Foundation, eyeliner, mascara och rouge.
Dagens dricka: Vatten, som alltid.
Dagens mat: Alltså.. Korv..
Dagens godis: Nada.
Dagens film: Det har jag inte bestämt än.. Dear John förmodligen.
Dagens tidning: Inte en enda.
Dagens vän: Anton Persson.
Dagens person: Oscar Ahlin.
Dagens vill ha: Träning.
Dagens saknad: Sporten jag delar mig för, hockeyn.
Dagens köp: Boxningshandskar, eller mamma köpte dom men.. Let's pretend it was me!
Dagens bästa: Mellansvenska, våra vinster.
Dagens sämsta: Våra förluster, min trötthet, saknad.
Dagens internetsida: Blogg.se
Dagens beroende: iMessage.
Dagens roligaste: En utav matcherna. Vi alla vet. Men ingenting sägs. 20 sekunder. HAHA.
Dagens blogg: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback