I hate you.

Dagens låt: Long time - John de Sohn ft. Andreas Moe
Dagens klädsel: Jeans, och min gröna Färjestad tjocktröja. (enbart för att jag visar min kärlek, oavsett) IGEN.
Dagens frisyr: Utsläppt, slitet.
Dagens make up: Absolut inte, det hade runnit i hela ansiktet efter alla dess tårar ändå.
Dagens dricka: Vårat kära kranvatten.
Dagens mat: Skolmat.
Dagens godis: Rebeccas halva dödskalle.
Dagens film: Inch by inch.
Dagens tidning: Alla dess slag, sporten enbart.
Dagens vill ha: Ett leende.
Dagens längtan: Höst. Ny säsong.
Dagens köp: Ingenting.
Dagens bästa: Allt stöd.
Dagens sämsta: Vi är ute ur slutspelet. Vi kämpar inte längre om guldet.
Dagens internetsida: Alla sveriges hockeysajter.
Dagens beroende: Musiken och uppdateringarna om laget och dess spelare..
Dagens roligaste: Ingenting. Verkligen ingenting.
Dagens blogg: Jag har knappt besökt en enda. Jag vill bort.

Kommentarer
Moster säger:

Det blir bättre jag lovar även om det känns åt h-e nu... Puss ILY

2012-04-05 | 08:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback