I hate this.

Dagens låt: I never told you - Colbie Caillat.
Dagens klädsel: Svarta jeans och en blårutig skjorta, USA converse.
Dagens frisyr: Blandat, men mest hästsvans har jag burit idag.
Dagens make up: Rent ansikte.
Dagens dricka: Kolsyratvatten.
Dagens mat: En massa sallad, sallad och någonting av sallad.
Dagens godis: Det är ingenting för mig längre.
Dagens film: Förmodligen starstruck efter denna lista.
Dagens tidning: Jag har väl ögnat någon sida i NWT kanske..
Dagens vän: Rebecca Forsberg.
Dagens person: Martin Sevc.
Dagens vill ha: Ett vi.
Dagens saknad: Hockeyn. Ingenting annat.
Dagens köp: Inget jag har minne av..
Dagens bästa: Träningen, helt klart.
Dagens sämsta: Denna kväll
Dagens internetsida: Tuben, I think.
Dagens beroende: Instagram. I'm in love.
Dagens roligaste: Måste ha varit sparringen.
Dagens blogg: Fancyboom.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback