Här står jag på egna ben.

Då var jag här igen, på egna ben. Jag är inte helt okej, det är jag verkligen inte. Allt kring den femtiofemma är fortfarande lika stötande. Men, det börjar lätta. Men när jag säger att det lättar, blir det ännu värre. Så egentligen kanske det bästa vore att inte skriva så mycket kring den hjälte mitt hjärta klappar lite extra för, utan att låta honom leva vidare, tillsammans med mig någon annan stans. Där lämnade jag det ämnet för idag. Tro inte att det inte kommer att komma tillbaka, för det kommer det.

 

Hur som helst, jag är tillbaka. Jag har ganska mycket att ta igen i bloggen och framförallt utöver den. Vänner som inte fått den uppmärksamhet dom bör fått. Jag skäms. Det gör jag, så nu tar jag tillbaka allting igen. Visar min kärlek och skall snart mösa ned mig i min säng för ännu en natt. I'll keep in touch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback