Dag 3. Mina föräldrar.

Mina kära föräldrar, vart skall jag börja. Jag bor hos min moder för det mesta, men tillbringar några helger hos pappa då och då. Min moder är dryga 40 år, detsamma är min fader. Far bor i molkom, långt här i från, där vill man inte bo. Mor bor i Karlstad, på våxnäs, ghetto om ni frågar någon som känner till det. Nej, så illa är det inte. Men, jag trivs lika bäst hos båda två. Jag har jätte fina förhållanden till båda två också. Så det är inte alltid ett helvete att vara ensam med skilda päron.

 

Min Fader, Niklas Danielsson.


Min Moder, Nina Svensson. Inte en ny bild direkt, men här sitter hon på sin rätta plats, nedanför ringen som tidtagare. Morfar bredvid, min hjälte han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback