Dag 2. Någonting som stärker mig.

Någonting som jag vet, är det värsta som finns är när mina kära hjärtan har det tungt i livet. Allt eller inget, jag vill alltid ha ett litet finger hos dom, för att stärka dom och få dom på rätta vägar, ge dom den styrka dom behöver. På det viset, stärker det mig, otroligt mycket. Att få veta att man har en stor betydelse i någon annans liv, betyder så otroligt mycket för mig. Jag har alltid velat alla väl, men det blir ofta lite fel för mig. Men då jag aldrig ger upp hoppet om att någon skall få må bra. Jag sätter mer än gärna mina hjärtans välmående före mitt eget, som många av dom också gör. Jag tycker att det är det finaste en vän kan göra, sätta någon annan före dom själva. Dock skall det vara till en bra mängd, det är en balansgång detta. Man skall inte vara för egoistisk/centrisk, men att strunta i sitt egna välmående är inte nyttigt, inte för en själv eller omgivningen. Så det som stärker mig en hel del här i livet, är att stärka mina hjärtan.

 


Kommentarer
Linda A säger:

blogga mera!! loveu

2012-04-28 | 20:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback