Siffrorna får mig att rysa.

Efter en lång kväll ligger jag avslagen i sängen och försöker sova egentligen, men det går inte så bra. Klockan är ju som sagt 3 så det är kanske dags, haha... Matchen slutade 3-1 och jag är en väldigt lycklig tjej just nu. Eftersom att Martin gjorde första målet, han kvitterade. Min Man. Martin Sevc. Efter matchen så åkte jag hem till Ida där även Rebecca befann sig. Vi delade mycket skratt kan jag lova och kul hade vi, sen åkte vi till stan och träffade lite människor. Vi var inte riktigt som vi skulle men det var helt okej. Men nu trillar mina ögon ur sängen så ska stänga ner datorn och allt som har med omvärlden att göra. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback