Projekt.

Idag vaknade jag upp, utan någon som helst aning om att dagen skulle bli såhär bra. Inte trodde jag att jag skulle få ta del av så mycket. Vara så tacksam i slutet av min dag. Jag är så glad över att jag klev upp idag. 
Eftermiddagen bestod av ett möte på biblioteket med mig käre far som jag skulle intervjua. Sedan ett möte hos Anonyma Narkomaner. Det var bland det bästa valet jag gjort i hela mitt liv. Det är då ett litet projekt i Hälsopedagogiken som jag håller på med någonting som heter NA- Narcotics Anonymous, Anonyma Narkomaner. Det gjorde mig så tacksam för vad jag har och har fått. Så nu sitter jag här och har jätte mycket plugg framför mig och mer kommer. Men ändå har jag ett leende från den högra örsnibben till den vänstra. Riktigt härlig känsla må jag säga. 
Denna lilla bricka fick jag, på mitt första möte. Bara för idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback