Omgång tjugofem

Ingen blir längre förvånad när min såkallade IQ-Martin, gör såhär... Men som jag alltid säger, han kan allt. Allt.



Matchen började med att Sevc, som ni vet bär 55 på ryggen, utvisas efter 00:30 för hooking. Det var Wentzel som passade kassen denna kvällen och gjorde ett superjobb. Tackar hockeygudarna och våra fina spelare för det. Det var många chanser som missades och lägen som blev till något helt annat.

"Vi har vuxit in i matchen på ett bra sätt och har blivit det bättre laget. Vi skapar många bra målchanser, fortsätter vi så är det klart att vi sätter dit en puck" - Niklas Czarnecki. Det såg ganska mörkt ut ett tag men ordnade upp sig, mål efter mål trillade in. 4-1 tillslut. Perioderna såg ut såhär, (0-1,1-0,0-3). Jag kan inte vara mer stolt just nu. Vinst på borta plan, mot frölunda. Det laget jag ogillar näst mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback