När känslorna tar över.

Idag som sagt skulle vi mötas på UNO klockan 8:20. Så jag och Rebecca mötte upp våra kära klasskamrater på torget och tog följe dit. När vi väl var där så fick vi vänta en stund, men tillslut fick vi gå in i "bion" för att se filmen Freedom writers. Väldigt bra film, men det fanns nog inte en själ som inte fällde en tår under filmens gång. Grät jag? Om jag gjorde.. Sen träffade jag Malin på hennes skola, samt Anton. Trevliga själar om man säger så. Dagen har varit helt okej och eftermiddagen har varit lugn eftersom jag är så otroligt trött.

Just nu ligger jag i sängen och kollar på Sverige-Tjeckien. Och min kärlek till tjeckien och Martin Sevc så håller jag ju självklart på Tjeckien som just nu leder med 5-2. Riktigt skönt om man säger så! Nu skall jag fortsätta titta på mina killar. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback