Motivation tack.

Insåg nyss att jag bara skjutit upp bloggen hela tiden. Går dock in på den och hoppas att den är trevlig att läsa, men är en besvikelse varje gång så nu gör jag något åt det! Dagen har varit ganska kaotisk, hit och dit har jag flygit på stan. Hittade dock jeansen jag ville ha. Ett par svarta högmidjade från carlings, blev superglad när dom passade såpass bra som dom gjorde. Nu sitter jag i soffan och ska börja plugga inom kort. Behöver verkligen det, eftersom jag har naturkunskaps-prov imorgon. Vi får väl se hur det går.. Jag tror minsan inte att det kommer gå sådär jätte bra, men kasst kommer det nog inte gå. Nu ska jag plugga lite, uppdaterar nog mer lite senare ikväll. (så säger jag alltid men händer aldrig så... vänta er att det inte blir något inlägg)



Kommentarer
EMELIE PALM säger:

tack jonna tack

2011-11-23 | 20:15:11
Bloggadress: http://fancyboom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback