Molkom


Klockan är halv åtta och jag har precis börjat kolla på Ace Ventura-Den galopperande detektiven med min käre far Niklas. Finns inte en enda dålig film med Jim Carrey, han är helt otrolig. Hur som helst, så var jag ute på en liten fotorunda på eftermiddagen. Jag är då inte nöjd, eftersom det började mörkna och jag har inte så mycket tålamod. Så jag trippade hem efter någon halvtimme. Vi käkade, spagetti och köttfärssås, pappis bästa. Sen dess har jag bara legat i soffan och försökt bli av med huvudvärk och sett på minst 3 filmer. Och min lördags kväll består även utav plugg, plugg och plugg. Eftersom jag har 3 prov nästa vecka och diverse inlämningar. Så nu ska jag fortsätta med det, samt fortsätta med mitt godis-och-dricka-förbud och njuta av ett äpple och en bonaqua. 
/Peace, fast mittenfingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback