Just one call, can save my night.

Gosikissen
Just nu ligger jag i soffan och borde plugga. Dock har jag redan läst lite, men jag ska läsa mer. Snart... Hade tänkt måla naglarna också, får se om det hinns. Just nu dödar min hosta mig ganska rejält. Ska snart ta lite hostmedicin så blir det nog lite bättre. Just nu är vattenflaskan min bästavän.
Jag och Rebecca tog oss en promenad genom staden förut. Fasiken vad vacker min stad är, jag bara älskar den. Så otroligt mycket. Hockeyns huvudstad, Karlstad. Jag kan inte beskriva min abstinens. Jag saknar huvudrollen i mitt liv, hockeyn. Jag är helt borta, gör mig hel. Ge mig hockey.
Tack och bock. Peace, fast mittenfingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback