Jag vet inte vad jag har att säga dig, du är så långt bort.

Med blåmålade naglar ligger jag nu i sängen och skriver detta ovärda inlägg om min dag. Lektionerna var sköna och ingen press idag, det är alltid lika skönt. Sen kom ju som sagt min snälla Morfar och hämtade mig på skolan för att skjutsa mig till frisören. Och så självklart är jag 20 minuter förtidig, så jag fick sitta och vänta i min ensamhet och mobilen. Sen så började hon dra i slingorna, såg ut som bläckvard i svampbob, ganska kul ändå... Sedan var det bara att vänta och skölja ur, resultatet blev lite mer rödbrun är mörkbrun. Det syns inte så värst mycket än, men det kommer bli ljusare med tiden. 

Tog aldrig några bilder, men det är struntsamma det.
Klockan närmade sig halv fem och jag skulle kila iväg till bussen för att bege mig in till stan för att träffa mina kära vänner Lisa-Mari och Felicia. Det är 4 året i rad vi går på Twilight. Det är våran tradition faktiskt, helt okej tradition om ni frågar mig. Vi såg alltså Twilight, breaking dawn. Hur bra som helst, dock ogillade jag slutet hemskt mycket. Tur det kommer en del 2 av breaking dawn. Enough om det.

Jag åkte direkt till mammas vänner för att kolla på idol och mysa lite. Helt okej kväll fakiskt, men jag är så trött nu så jag håller på att svimla. Laddar just nu ner filmen Bridesmaids, hoppas den är sevärd. Ha en fin kväll/natt.
Peace, fast mittenfingret.


Är alla lika snygga som mig på kvällen?
- Hm.. Tvek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback