Jag i nuläget.

Idag har jag haft en ganska tuff skoldag. Mamma ringde och väckte mig 20 minuter innan jag skulle trippa iväg till bussen, så jag var ganska stressad redan från början. Och det blir aldrig bättre av irriterande människor som tar massa energi. Jag kände verkligen hur energin sögs ut ur mig när jag närmade mig skolan och dess lektionssalar. Men efter en stunds engelska blev det lite bättre. (Jag menar dock inte att jag mår bra av engelska, för det gör jag absolut inte...)
Sen hade vi Naturkunskap, och det gick så otroligt förvånadsvärt bra. Sen hade jag ett hål då jag pluggade inför mitt omprov jag skulle ha någon timme senare, i Lärande och Utveckling. För er som missat så går jag Barn och Fritid på Hammarögymnasiet. 
Provet kom, det gick faktiskt bra om jag ska vara helt ärlig. Så nu håller jag tummarna för att jag ska bli godkänd i det. 



Just nu ligger jag och pluggar inför engelska-glosorna jag har imorgon bitti. Inte svåra, men alltid lika bästa att plugga lite. Ganska skönt att veta att jag bara har 3 lektioner imorgon. Engelska, Människorsmiljöer och tillsist Svenska. Så det är skönt. Efter skolan så hämtar min morfar upp mig för att jag ska till frisören och slinga håret. Hur det blir får ni se imorgon eller på lördag. Nu ska jag fortsätta plugga. Kanske bjuder på något litet inlägg senare. 
Peace, fast mittenfingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback