I väntan.

Idag när jag klev upp ur sängen kände jag verkligen hur knäna ville vika sig och somna om igen. Men icke, då börjar man 8:30 och måste stiga upp i tid när skolan ligger så långt bort. Bättre blev det då inte i skolan, en långsam dag. Men den tog äntligen slut klockan 3. Ända sen jag kom hem har jag röjt i mitt nyrenoverade rum. Är supernjöjd med mina nya gråa tapeter och det gråa golvet. Blir nog bilder när möbleringen är klar etc.
Dessutom så har jag ju beställt mitt nya objektiv, som har kommit idag. Men det blev aldrig av att vi hämtade det.. Så det kommer vara i min hand imorgon istället. Jag längtar som ett litet barn efter julafton. Så himla spännande! Men nu ska jag smörja in mig med diverse produkter. 
Peace, fast mittenfingret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback