Friday night.

Skolan gick fort igår och jag fick till och med skjuts hem, fruktansvärt tacksam för det. Sen åkte jag hem och städade och gjorde iordning lite. Senare åkte jag till Anton och tillbringade min fredagskväll tillsammans med honom. Vi såg på någon skräckfilm jag aldrig ser igen. Timmarna gick, runt tolv åkte jag hem. Och min huvudvärk jag hade går inte ens att beskriva. Jag tackar gud för att han uppfunnit värktabletter. Tillslut somnade jag, med ett leende på läpparna.

Vaknade upp idag runt 9-10 åkte med mamma till stan för att tänka på annat, sen har vi varit lite här och där. Dagen har gått ganska sagta.. Nu ligger jag hemma hos Rebecca och ska snart ha lite film-maraton och tänka på massa annat. För kärlek är som sagt usch och bläääää ibland. Ni får ha en mysig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback