Farsdag.

Jag höll på att glömma att det var farsdag och att vi skulle gå upp till mormor och morfar för att äta mat och sedan fira lilla Maja som fyller år på torsdag. Men nu har jag skrivit det, och jag tog med mig min lilla ögonsten (kameran) faktiskt, bilderna blev katastrofala men det är så det är ibland... Nu när jag kommit hem, lagt mig i sängen och ska snart börja röja så lyssnar jag på lugn musik för att varva ner lite. Hoppas ni har tagit hand om era pappor och mor och farföräldrar osv plus. Jag ska iallafall ringa min pappa nu.


Världens bästa Morfar. 

Världens bästa Mats.

Världens bästa kusiner. Maja&Elina.

Kommentarer
Moster säger:

och Fotografen är Världens bästa Jonna <3

2011-11-24 | 16:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback