Det är dig som alla jagar.

Nu sitter jag helt slut i min underbara aldelles egna säng, efter två fina dagar i edsvalla. En kort sammanfattning om gårdagen låter ungefär såhär, jag hatar livet ibland. Mer behöver jag inte säga. Jag vill inte skriva ut siffrorna. Jag vill inte prata om det. En sista sak bara.. Jag ogillar AIK så mycket man kan. Tänkte ifall ni undrade...
Klockan var 10:00 när jag satte mig upp och stirrade runt mig. Tänk er att jag somnade 3-4, och vaknade 10:00. Jonna i ett nötskal. Jag kan vara uppe hur länge som helst, men vaknar så förbannat tidigt ändå. Inte alltid lika kul.
Men vi gick upp och åt lite frukost och klädde på oss för att sticka ut i skogen för att ta lite kort och promenera, och givetvis äta korv med bröd. Det är så man gör när man är ute på äventyr. Katterna följde med oss som hundar, hela vägen. Jag har haft en riktigt mysig dag om man säger så. 

Klockan närmade sig fyra och moster körde hem mig samtidigt som hon körde min minsta kusin Maja till mormor. Jag gick nästan på en gång till Rebecca för att ta hand om henne, man ställer alltid upp! Eller hur? Så vi gjorde oss iordning för att sticka in till stan en sväng och kollade runt lite. Åkte några linjer buss fram och tillbaka för att rensa tankarna. Det låter lite små konstigt jag vet. Men när vi gjort så för att rensa tankarna och lyssna på musik i 4 år så har det blivit som en liten tradition när vi behöver. Men nu är mitt huvud fullt av tankar och ideér. Positiva och tyvärr negativa, men jag ska försöka göra något gott av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback