Crazy



Just nu ligger jag och skrattar ihjäl mig för att min katt har nytt tagit sig ett dopp i toaletten. Stackars kisse men.. hysteriskt kul.

Idag har jag varit och klippt mig. Och jag är så himla glad över att det knappt syns för att jag äntligen börjar få rätt långt hår. Så det är ganska skönt. Sen började jag 12:05 idag för dom två första lektionerna var inställda. Rätt gött det! Så jag var ganska utvilad inför matte och samhällskunskap. Skön dag i korta drag.
Imorgon ska hela ettan vara på UNO. För att göra någonting jag absolut inte minns, men det blir säkert kul. Sen så äter vi på tingvallagymnasiet och sen tillbaka till UNO. Så det är ännu en slapp dag, och jag klagar inte om man säger så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback