Beftif på befök

Igår hade jag min beftif Emelie på besök för att ge henne hennes födelsedagspresent och så skulle hon överlämna min. Dock var det snart en månad sen båda fyllde år. Men bättre sent än aldrig! Hon visade mig bland det sötaste och roligaste klippet på en liten tjej som träffar Nicki Minaj på Ellen Degeneres show. Så otroligt go!!!

Jag fick iallafall en klocka. Och jag lovar er att det är den finaste klockan jag har och haft. Den är så otroligt fin. Det är en sådan klocka jag önskat mig sedan i somras också så blev lite extra glad! Tack min beftaven.
Vi avslutade kvällen tillsammans med att kolla på "Hur många lingon finns det i världen?" Jag har nog sett den filmen över 20 gånger, och jag tröttnar aldrig. Världens bästa film, borde komma en 2a på den tycker jag! Enough about yesterday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback