Tidsfördriv

Ärlighet:
Ditt äldsta hångel?
19.
Hur många har du varit riktigt kär i? En
Vad tycker du om kärlek? Kärlek är en fin sak , men den kan vara välditgt oartig i vissa fall.
När kramade du någon sist? Tio över tolv , fina Linda åkte hem.
Saknar du någon speciell person? Jag skulle ju ljuga om jag sa nej.
Har du svårt för att bli kär? Faller väl lite halvlätt. Men käris blir jag inte för ofta.
Är du singel? Jo men det är jag.
När fick du senast en komplimang? Lite svårt att komma ihåg , får så många ;-)
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej tack , klarar mig finfint.

Har du någonsin:

Varit medvetslös: Det kan man nog säga...
Hånglat med nån riktigt ful: Icke sa nicke.
Hånglat med fler än 50 pers: Nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Sten nej.
Gjort något riktigt dumt? Ohyes , det är mig vi pratar om..
Gjort något du verkligen ångrar? Hell yeah!
Varit nykter på nyårsafton? Idiotisk fråga
Åkt ambulans? Nein
Gjort nåt olagligt? Ja. Rökt på som fan. Nej men jag har väl cyklat utan hjälm , skjutsat. You name it.
Blivit polisanmäld? Nein
Slagit ner någon? Nej. Eller....?
Skämts över dina föräldrar? Skämts och skämts...
Skämts över dig själv? Ohyes
Tar du droger? Ohja , en gång om dan. Idiotisk fråga igen.
Dricker du? Har la hänt och händer.
Varit kär? Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja.
Är du ensam nu? Rättså
Vill du gifta dig? Med femtiofemman , helt klart.
Vill du ha barn? Med femtiofemman , helt klart.

Senaste personen som:

Du sov brevid? Robin
Såg dig gråta? Ida.
Fick dig att gråta? Maja.
Du delade en cigg med? Aldrig rökt. Så det var väl du?
Du gick på bio med? Oj.. Det kommer jag icke sa nicke ihåg...
Skällde på dig? Måste varit mamsen.

Har du ... de senaste 48 timmarna:

Gråtit? Hm.. Tror faktiskt inte det.
Kramat någon? Ja , jätte mycket.
Pussat någon?
Om jag har.
Köpt någonting? Ja.
Sjungit? Ja , inge vidare vackert men sjungit det har jag.
Saknat någon? Så mycket att det gör ont.
Haft sex? Nein.

Kommentarer
keela säger:

haha, det låter bra :)

2011-07-29 | 12:56:55
Bloggadress: http://keela.se
Elli säger:

Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Sten nej.



SA DU STEEEN?

2011-07-29 | 17:48:45
Bloggadress: http://ellinorakeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback