Gröna Lund

I totally forgot. Jag ska till gröna lund imorgon. Okej okej sluta skrik jag ska förklara..
Pappa och jag har pratat om att åka till stockholm med hans kompis och hans dotter. Så ringde gubben förut och det lät ungefär såhär.

Pappa : Gröna lund!
Jag : Jaha.. Jo men visst.
Pappa : Imorgon!
Jag : VA ?! Imorgon ? Men , hallå. Hur fan tänker du ?
Pappa : Ja vadå da?

Killar... Bestämmer saker i sista sekunden.
Men hur som helst , vi ska alltså till stockholm/grönan imorgon. Kul för mig som knappt åker någonting men.. Det är väl lugnt , i guess. Ni kan väl skänka mig en extra tanke och hoppas allt går väl. Och ni blir väl inte förvånade när jag säger att kameran åker med.. För det gör den , som alltid! Jag gör nog ett snabbt inlägg imorgon innan jag far iväg. Annars så hörs vi imorgon kväll.

Det enda vackra med Gröna Lund är nog det första i namnet , gröna. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback