Dagens absoluta fail.

Jag gör två inlägg. På fel blogg. Alltså min gamla blogg. Åh vad jag älskar mig själv.
Så nu gör jag om dom.


Igår kvä.. alltså nu vet jag inte om jag ska kalla halv fem kväll men.. Hur som helst igår gick vi och la oss 04:30 på.. morgonen ? Och jag vaknade klockan tolv. Hej jag heter Jonna och jag kan inte sova länge. Rebecca vaknade väl av att jag höll på att riva lägenheten någon timme senare. Kände mig jätte populär när jag vaknade med 4 sms. Ifall ni undrar.

Eftermiddagen kom , fort som tusan föresten. Och vi bestämde oss för att sova hos våra kusiner i Edsvalla. Så vi packade våra väskor och blev hämtade. Grillning stod på shemat , eller jag hade tvingat dom att grilla i och för sig. Men det är väl ändå samma sak? Hur som helst , det blev en liten foto session med alla möjliga ungar. För er som inte visste så ska jag bli världens bästa mamma.
Dock mådde inte min lilla pärla bra , så vi åkte hem när moster började jobba. Min vackra Rebecca.


Hela högen

Skulle kunna säga speciella men säger orginella istället.

Söta bestisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback