charlestown

Nu ska jag försöka att göra ett inlägg , om jag lyckas eller inte.. Spelar ingen roll!
Igår mötte jag upp min kära vän Hanna på torget , som jag inte träffat på år och dar. Den vackra människan har jag saknat så det finns inte , och kan man ha mer tur än att jag var hemma när hon kom ner till karlstad? Tror nog inte det. Men hur som helst , så gick vi in i antal affärer utan att hitta något. Men eftersom vi båda har lite av samma klädsmak så var det inte svårt att älska flera plagg som skrek efter oss.. Efter några timmar vandrade vi vidare till Waynes och satte oss där en stund och fikade. Pratade om allt mellan himmel och jord ungefär , delade skratt hit och dit. Tack för dagen vackra du!
Jag hittade förövrigt världens bästa tröja och ett par leggins!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback