15-07-2011

Vi packade väskorna , satte oss i bilen och våran biltur hade precis börjat. Men musik i högtalarna och lite godis påvägen och med Angelica , humorn själv bredvid mig gick bilturen otroligt fort. När vi äntligen hade kommit fram till Stockholm parkerade vi bilen och tog båten över sjön till Gröna lund! Hittade ett ställe att käka på , tog det lugnt ett tag. När vi var klara köpte vi våra åkband och sprang in på grönan och det första vi åkte var Musen. Haha , både jag och Angelica som är lite skraja för karuseller åkte ändå.. Men vi åkte ännu fler , oc h jag har nu övervunnit min rädsla för berg och dahl banor , känns bra! Men klockan drog iväg och det var dags att åka hem. Men inte utan helium ballonger. Så en stor blomma och en pokeymon figur åkte med oss hela vägen till Karlstad. Men när vi var framme var båda ganska tomma. Vilka röster man får , det är helt sjukt! Vad ska jag säga mer... Tack för dagen kanske?
Men här får ni ett par bilder från gårdagen.


Kommentarer
Angelica Jansson säger:

humorn själv... haha jo precis!

Skit bra dag!:)

2011-07-17 | 01:31:44
Bloggadress: http://aangelicajansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback